GY.I.K.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Üzlet szabályzat


MI FOG FOGADNI MIUTÁN MEGÉRKEZTEM?

  • Miután előzetesen megbeszéltük az időpontodat és megérkezel hozzám, kényelmed szolgálja az ajtó mögött található fogas,melyre kabátodat fel tudod akasztani ,valamint egy tároló szekrény,amire a táskádat,vagy egyéb személyes dolgaid tudod tenni.
  • Ami nagyon fontos: itt található a VENDÉGPAPUCS, amit kérlek, minden alkalommal vegyél át az ajtóban!
  • Az üzletben padlófűtés van,így nem kell attól aggódnod, hogy alulról felfáznál. Az ágyon egy nagyon puha,meleg takaró vár,ami azt szolgálja,hogy még kellemesebben,otthonosabban érezd magad nálam. Kérlek, ne mássz fel rá koszos,kinti cipővel,valamint az üzleten se menj végig vele, hiszen higiéniai szempontból nem megfelelő számomra. 

HOL TUDOK BEJELENTKEZNI?

2 lehetőségből tudsz választani

  •  Ha nem sűrgős a válaszom, akkor itt facebook üzenetben tudsz bejelentkezni hozzám,valamint akkor is, ha bármelyik kezelésről többet szeretnél megtudni vagy csak tanácsot szeretnél kérni.
  • Ha sürgősen választ szeretnél kapni kérlek az alábbi telefonszámon jelentkezz be : 0620/247-7323. Előfordul,hogy azonnal nem tudom felvenni mert éppen vannak nálam és én nem szeretem megzavarni vendégem pihenését semmilyen esetben telefonálással. Ebben az esetben természetesen,ahogy időm engedi visszahívlak!
  • Kérlek más platformon ( SMS, viber, Instagram), ne jelentkezz be, mert ezeket nem erre a célra használom.

MI TÖRTÉNIK, HA NEM TUDOK ELMENNI A MEGBESZÉLT IDŐPONTRA?

  • Mivel emberek vagyunk, így teljes mértékben megértem, ha a megbeszélt időpontodra valami fontosabb,komolyabb indok miatt nem tudsz megjelenni.
    🔸Időpontot megelőző nap lemondás esetén( betegség vagy más, komoly probléma esetén NEM ) "pótdíjat" fogok felszámolni, ami azt jelenti, hogy a szolgáltatás 50%-át következő alkalommal meg kell téríteni, amikor megjelensz nálam.
    🔸Aznapi( 24 órán belüli) lemondás esetén 80%
    🔸Meg nem jelenés és le nem mondás esetén 100%-át a következő alkalomkor pótolni kell, ha ez elmarad több időpontot nem áll módomban adni.
    Pótdíjat minden esetben személyesen kell rendezni, további időpont csak ezután adható.
  • Ha sorozatosan nem jelensz meg a lefoglalt időponton(min.2 alk.),sajnos nem tudok több esélyt adni és fogadni téged. Ebben az esetben úgy érzem,nem tudnánk hosszútávon együtt működni.

KIVEL ÉRKEZHETEK?

Kérlek érkezz pontosan vagy max. 5 perccel hamarabb. Ha 20 percnél többet késel,sajnos nem tudlak aznapra elvállalni és néznünk kell egy újabb időpontot neked. 

  • A nálam töltött idő rólad szól, még abban az esetben is, ha csak 15 percet töltesz nálam. Legyen a nálam töltött idő számodra felüdülés, így megkérlek hogy barátnőd/férjed/gyereked/anyukád nélkül érkezz. Ha az időpontotok egymás után lenne, abban az esetben, nyugodtan jöhettek ketten is.
  • Szalonomban 1 plusz személy számára van ülőalkalmatosság, így 1nél több fővel megkérlek ne érkezz, mert nem tud hol várakozni rád. Kísérődet kérlek tájékoztasd, hogy csendben, türelemmel várakozzon rád, nem sürgetne,akadályozva az én,rajtad elvégzett munkám.
  • Ha gyermeked felügyeletét nem tudod megoldani, de ő türelemmel,csendben tud várakozni, nyugodtan hozd magaddal! 

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOK DÖNTENI A KEZELÉSEK KÖZÜL?

  • Szalonomban lehetőség van ingyenes konzultációra, mely során felmérem bőröd állapotát, közösen átbeszéljük, mi az amin szeretnél változtatni, így legközelebb már tudni fogod,melyik kezelést válaszd.

FIZETÉS

  • A szolgáltatások árát készpénzzel tudjátok csak rendezni, mely mindenki számára a befejezést követően kötelező! HITEL NINCS!
  • Az árlistát megtaláljátok a közösségi felületeken, a szalonban, valamint kérhetitek egyéb online formában, hogy tudjatok kalkulálni.

MIT TEGYEK HA BETEG LETTEM?
🔸Betegen kérlek semmiképp ne érkezz! Ebben az esetben nem csak engem veszélyeztetsz,de a többi vendégem egészségét is, hiszen bármennyire is szellőztetek ki, vagy fertőtlenítek utánad, meg van az esélye,hogy valaki elkapja tőled a betegséged. Ebben az esetben értesíts és nézünk másik időpontot számodra. 


MIRE SZÁMÍTHATOK MINT VENDÉG ?
Számomra mindig a vendégek pihenése a legfontosabb szempont. Itt nem fogja semmi megzavarni a nyugalmad,egyedüli vendégként élvezheted a pihenésre szánt időt. Igyekszem a legapróbb részletekbe menően kielégíteni mindenki igényét. Épp ezért a belső kialakítás is igényességet,kifinomultságot tükröz, ahova jó megérkezni és visszatérni.Kezeléseim személyre szabottak, melyeket magas minőségű francia termékekkel végzek, kiegészítve a legújabb gépi,illetve manuális technikákkal. Számomra nincs megállás ebben a szakmában, folyamatosan továbbképzésekre,konferenciákra járok, ahol a legnagyszerűbb mesterektől sajátíthatom el eme csodás szakma további tudását. 


MIT KELL TUDNI A BŐRMEGÚJÍTÓ KÚRÁKHOZ TARTOZÓ BÉRLETEKRŐL?

  • Szalonomban lehetőséged van részlet fizetésre a bérleteket illetően. A vásárolt bérleteket 6 hónapon belül fel kell használni.


Az időpont lefoglalásával, szolgáltatás(ok) igénybevételével a házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek.

Bánkúti Zsófia Szépségszalon - 2541 Lábatlan, Orgona utca 3.
Minden jog fenntartva 2018
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el